Suka ? Jom LIKE

Art of deception - 'MEREKA' menipu dunia . (PART 4)


Part 4.

Mengenai Vaksin . Mereka sengaja memberi vaksin yang kononnya menambah sistem imun badan . jangan silap . vaksin ini tidak memberi manfaat kepada kesihatan, mengurangkan sistem kekebalan tubuh, vaksin selsema adalah tipu dan vaksin diisi dengan bahan kimia yang berbahaya untuk tubuh badan dan memberi kesan sampingan. Boleh rujuk d sini http://www.naturalnews.com/SpecialReports/VaccinesFullStory/v1/VaccineReport-EN.pdf

Fakta lain yang menarik ialah isu pemanasan global yang sebenarnya tiada berlaku pun di dunia sekarang. Ia merupakan propaganda mereka. Bahkan ia merupakan satu agenda mereka dalam menimbulkan ketakutan kepada penduduk dunia. Mereka juga mempunyai misi mengawal penduduk dunia dan ingin mengurangkan penduduk AS sebanyak 50 juta menjelang 2050.
Mereka juga ada melancarkan bom berbahaya, aku kurang ingat nama nya . tapi  yang pasti di mana kimia yang terdapat dalam gas nya boleh menyebabkan kecacatan terutama kepada bayi-bayi . Mereka yang melancarkan bom itu sudah siap sedia dengan pakaian yang menutup seluruh tubuh badan mengelak dari terkena gas . Sangat kejam!


Melancarkan HAARP Machine .



Apa itu HAARP?HAARP adalah project investigasi yang bertujuan untuk "memahami, menstimulasi,dan mengontrol proses ionospheric yang dapat mengubah kinerja komunikasi dan menggunakan sistem surveilans". Dimulai pada tahun 1992, project ditargetkan selesai dalam 20 tahun kedepan (selesai tahun 2012).Oleh itu, segala hujan , badai tsunami , gempa bumi , panas dan hujan boleh diatur oleh HAARP ! Mereka sudah melampau dan melawan kuasa Allah . Boleh jadi juga tsunami 2004 yang melibatkan banyak nyawa terkorban adalah antara rancangan dan juga penipuan mereka . Wallahualam .

Ok laa . itu saja sedikit perkongsian aku mengenai ni . banyak lagi sebenarnya . tapi kalau mau boleh la membacanya sendiri . dan tau sendiri :)
Semoga Islam terus bersatu untuk menang. Jaga akidah dan iman serta berpegang teguh kepada agama Islam .


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

All Right Reserved sukasukabloggings.blogspot.com