Suka ? Jom LIKE

Tidak boleh tunjuk pelangi dengan jari telunjuk ?

Assalamulaikum ~

Pelangi tu cantikkan ? warna-warni . selalu timbul lepas hujan . ada yang cakap bidadari lalu di pelangi tu . nampak sangat menipuu ~



Aku ingat lagi masa aku masih alam kanak-kanak ribena .
Mama ada cakap ' Jangan tunjuk pelangi pakai jari telunjuk nanti siku hitam , tunjuklah guna ibu jari'
jadi apa kaitan pelangi yang cantik tu boleh menghitamkan siku ? sumpahan pelangi ka ? haha  =.=
aku buat juga . tunjuk pakai jari telunjuk semata-mata mau buktikan kesahihan siku jadi hitam .

kamu rasa apa motif sebenar tu ? Tapi ~ aku kaji-kaji siku aku memang ada terhitam sikit . betul kah semua tu ? atau cuma ilusi semata ? hahaha . 


2 comments:

  1. hitam ke siku?? xde punn

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la sy xtau . haha . apa motif mama sy ckp mcm tu =.=

      Delete

All Right Reserved sukasukabloggings.blogspot.com